Pillabrita´s blogg

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ny vecka

Av Annica Lundin - 28 september 2009 16:53

Jaha, då var det en ny vecka igen då. Nya möjligheter och nya strapatser. I morgon ska Niklas till barn för att ta sin vaccinationsspruta. Tror han skulle ha tagit den redan när han var 5. Så jag hoppas han hinner vara med på hela friluftsdagen innan så har han fått gjort nåt roligt i alla fall innan han ska iväg. Det blir nog nåt lugnande han får inna det är dags för sprutan....

Vi skulle ha varit på hörcentralen också i morgon, men den måste jag ringa om i morgon och avboka. Och så hade jag tid för mamografi på eftermiddan. Alltså, ibland kommer precis allt på en gång. Den tiden har jag redan ombokat.


Jag gruvar mej för morgondagen, för Niklas tycker verkligen inte om sjukhus. Doktorn får inte ens lyssna på hjärtat....


Dags för lite middag nu antar jag. I dag blir det lättsamma köttbullar och makaroner.


 
 
Cia

Cia

28 september 2009 19:33

Ja du! Kör det ihop sig så gör det det med sång och musik:)
/Kramiz

http://www.ciabel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Lundin - 5 oktober 2009 17:29

Suck!!!!!!!!!!!!  Har suttit i helgen och jävlas med min blogg.... Den har liksom "fastnat" så jag har bara halva sidor när jag ska redigera. Känns surt att börja om, men alla inlägg och foton är ju kvar här.     Här hittar ni den nya! ...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 14:03

     Knyckt av Carola        Att lära sig av sina barn          För dem som inte har barn är det här hysteriskt.       För dem som har barn som har passerat den här åldern är det här skitkul.      För dem som har barn i den...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 09:10

I går hade vi Carola här som visade käder från Rabdido. Jättefina kläder! Det var inte så många som kom, vi var 5 stycken och hade jättetrevligt. Niklas hade ju väntat på "Lola" så länge. Hjälpte till att hänga upp kläderna som han gjorde förra gånge...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 01:02

Being Barkeryd har blogcandy!  

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 00:27

Helena, retro-tokig har nått nästan 20000 besökare på sin blogg och passerat 30000 på sin andra blogg. Därför lottar hon sina tuppar. Vinner du får du välja tupp...Visst är dom fina?   ...

The time

Fråga mig

0 besvarade frågor

G*Ä*S*T*B*O*K

Veckans ordspråk

Det finns mer hunger efter kärlek och uppskattning i världen än bröd

(Moder Teresa)

Lite om mej

***mamis-kort***

Öppnas 31 okt-15 nov.Här kommer jag att lägga ut mina kort och lite annat till försäljning så småningom.

Kategorier

Senaste inläggen

Ta en titt hos dessa