Pillabrita´s blogg

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Dagen efter....

Av Annica Lundin - 30 september 2009 09:54

Niklas hade feber i morse, förmodligen av sprutan. Så det blir till att vara hemma i dag. Det fanns flera biverkningar också som diarré bl a. Det får vi väl hoppas att han slipper då...


I kväll ska ju Carola komma och visa kläder från Rabdido. Och jag hoppas verkligen att det blir några som kommer. Nån skulle jobba, och det kan man ju inte komma ifrån. Några har lämnat återbud och resten har inte ens hört av sej. Jag har nog bjudit ca 11-12 stycken, så det ska bli spännande att se hur många som dyker upp....


Nu ska jag se om Niklas vill ta och vila lite...verkar lite trött...

 
 
Carola

Carola

30 september 2009 12:35

Åh vad jag längtar..... efter.... N I K L A S !!!

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

 
susse

susse

30 september 2009 13:38

Halloj på dig...
Synd jag bor så långt bort, hade annars jätte gärna kommit..
Har varit o foxat mina naglar i dag. Blev vitt svart o silver glitter. Jag blev nöjd i alla fall o det är ju så klart det viktigaste..*L*
Fy för tusan så kallt det börjar bli..inte riktigt min årstid just nu..Lever upp mer på sommaren..
Ha de gott o lycka till i kväll..
Kram Susse

http://www.123minsida.se/susse_69

 
Cia

Cia

30 september 2009 17:55

Ja att biverkningarna kommer kan man räkna med lika säkert som ett brev med posten, nej säkrare föresten för posten kan man inte lita på har jag märkt.
Blir operation 11/12 för mig så jag kommer ligga m foten i högläge över lucia.
Lycka till ikväll och hoppas det kommer några. Var inne och kollade deras hemsida,snygga kläder!
Kramiz

http://www.ciabel.bloggagratis.se

 
Tessa

Tessa

30 september 2009 19:01

Jag fick din inbjudan men har inga barn i den åldern... Hoppas att ni får en trevlig kväll :-)

http://tesza.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Lundin - 5 oktober 2009 17:29

Suck!!!!!!!!!!!!  Har suttit i helgen och jävlas med min blogg.... Den har liksom "fastnat" så jag har bara halva sidor när jag ska redigera. Känns surt att börja om, men alla inlägg och foton är ju kvar här.     Här hittar ni den nya! ...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 14:03

     Knyckt av Carola        Att lära sig av sina barn          För dem som inte har barn är det här hysteriskt.       För dem som har barn som har passerat den här åldern är det här skitkul.      För dem som har barn i den...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 09:10

I går hade vi Carola här som visade käder från Rabdido. Jättefina kläder! Det var inte så många som kom, vi var 5 stycken och hade jättetrevligt. Niklas hade ju väntat på "Lola" så länge. Hjälpte till att hänga upp kläderna som han gjorde förra gånge...

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 01:02

Being Barkeryd har blogcandy!  

Av Annica Lundin - 1 oktober 2009 00:27

Helena, retro-tokig har nått nästan 20000 besökare på sin blogg och passerat 30000 på sin andra blogg. Därför lottar hon sina tuppar. Vinner du får du välja tupp...Visst är dom fina?   ...

The time

Fråga mig

0 besvarade frågor

G*Ä*S*T*B*O*K

Veckans ordspråk

Det finns mer hunger efter kärlek och uppskattning i världen än bröd

(Moder Teresa)

Lite om mej

***mamis-kort***

Öppnas 31 okt-15 nov.Här kommer jag att lägga ut mina kort och lite annat till försäljning så småningom.

Kategorier

Senaste inläggen

Ta en titt hos dessa